خرید یراق آلات

یراق آلات به اجزای به کار رفته برای تکمیل عملکرد، امنیت و زیبایی سازه هایی همچون درب و کابینت نقش دارند. برای آشنایی بیشتر با این تجهیزات و خرید یراق آلات تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

خرید انواع یراق آلات

یراق آلات دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام کاربردهای مختلفی نیز دارند. از پرکاربردترین نوع یراق آلات می توان به لولا، جک، ریل، پیچ و دستگیره اشاره کرد.

لولا درب

لولا مهم ‌ترین و اصلی ‌ترین نوع یراق‌آلاتی است که وجود آن در کنار هر درب یا پنجره ای ضروری است. در واقع فرقی نمی‌کند که درب شما از چه نوع دربی است؛ در هر صورت برای استفاده از آن نیاز به این قطعه کاربردی خواهید داشت.

از رایج ترین لولاهایی که در صنعت درب کاربرد دارد لولای تخت، قاب لبه، پروانه ‌ای و پیوت را می توان نام برد و به عنوان انواع لولای درب از آن ها استفاده می ‌شود.

دستگیره درب

دستگیره از جمله یراق آلاتی است که به کمک آن می‌توانید درب را بدون دست زدن به بدنه، باز یا بسته کنید. بنابراین دستگیره هم مانند لولا از جمله مهم‌ ترین یراق‌آلات مورد نیاز برای نصب انواع درب ساختمانی است.

نمونه ای از دستگیره هایی که در ساخت درب مورد استفاده می گیرند، می توان به دستگیره پلاک، روزت، توپی، ضربه ای و... اشاره نمود.

به عنوان مثال دستگیره اهرمی، رزت ‌دار و دستگیره توپی سه مدل از دستگیره های پرکاربرد در صنعت تولید یراق آلات درب ساختمانی هستند که هم بر روی درب‌ های داخلی‌ نصب می شوند و هم برای انواع درب ورودی کاربرد دارند.

معمولا نوع دستگیره را بر اساس کاربری درب انتخاب می کنند. به عنوان مثال دستگیره ‌ای که بر روی درب ضد سرقت نصب می ‌شود با دستگیره ای که بر روی درب ‌‎های داخلی نصب می شود؛ متفاوت است.

امروزه نوع جدیدتری از این یراق آلات نیز به بازار عرضه شده است که به صورت دیجیتال و به کمک نیروی الکتریکی کار می ‌کند. به این نوع دستگیره؛ دیجیتال گفته می ‌شود.

این یراق آلات از نظر جنس بدنه نیز تفاوت‌ هایی دارند. دستگیره ‌های آلومینیومی نسبت به محصولات مشابه ماندگارتر هستند و تنوع بالایی دارند. در نقطه مقابل دستگیره‌ های برنزی شکل ظاهری شکیل ‌تری دارند اما نسبت به رقبای خود قیمت بالاتری دارند.

قفل و مغزی درب

قفل را می ‌توان مهم ‌ترین یراق آلات در هر نوع دربی دانست. نصب قفل بر روی درب باعث ایجاد امنیت بیشتر می‌ شود. قفل ‌ها نیز مانند دیگر یراق‌آلات؛ تنوع بالایی دارند. بنابراین این شما هستید که باید با توجه به نیاز خود محصولی مناسب را برای درب انتخاب کنید.

معمولا قفل ها شامل یک یا چند زبانه هستند که درب ها توسط این زبانه ها به چهارچوب درب گیر کرده و در نتیجه قفل می شوند. قفل زبانه در بالا بردن میزان امنیت نقش بسیار مهمی دارد و باید متناسب با میزان ایمنی مورد نیاز در هر مکانی انتخاب و خریداری شود. قفل های زبانه همانند سایر یراق آلات از تنوع بسیار بالایی برخوردارند که در جنس ها و قیمت های مختلفی تولید و عرضه می شوند.

هنگام خرید قفل باید توجه کنید که سیلندر محصول انتخابی باید حداقل 7 سانتی ‌متر از لبه درب فاصله داشته باشد تا در برابر فشار دیلم آسیب‌پذیر نباشد.

بهترین مدل قفل برای نصب بر روی انواع درب ساختمانی، قفلی است که به صورت مجزا از دستگیره روی بدنه نصب می‌شود. این محصولات معمولا از نظر جنس فلز به کار رفته در ساخت بدنه‌شان نیز با هم متفاوت هستند. قفل‌های استیل نسبت به دیگر قفل‌ها از کیفیت بالاتری برخوردارند.

علاوه بر بدنه قفل، کیفیت سیلندر به کار رفته در آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بیشتر سیلندرهایی که در حال حاضر در صنعت تولید قفل کاربرد دارند در برابر برش مقاومند و به عنوان محصولی ضد سرقت، عملکرد موثر و خوبی دارند.نصب صحیح صفحه قفل در داخل چهارچوب نیز می‌تواند میزان آسیب‌پذیری آن را کاهش دهد. پیچ‌های بلند و قوی بهترین ابزار برای نصب صفحه قفل بر روی بدنه درب هستند. این در حالی است که پیچ‌های کوچک به سرعت در برابر ضربه آسیب می‌بینند و امنیت درب را به خطر می‌اندازند

شرکت پلیمر درب گل میخ

یکی از بهترین و با سابقه ترین مجموعه ها در تولید و فروش انواع یراق آلات درب های ساختمانی است.

شما می توانید برای خرید بهترین و با کیفیت ترین نوع یراق آلات را به این مجموعه و تولیدی بزرگ آن سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

خرید یراق آلات | فروش یراق آلات | قیمت یراق آلات درب | شرکت پلیمر درب گل میخ

تلفن تماس:

آدرس کارخانه:

مازندران، بابل، کیلومتر 10 زرگرشهر، شهرک صنعتی لاله آباد

صفحه اینستاگرام:

charchobdarb

صفحه آپارات:

golmikhdoor

منبع : شرکت پلیمر درب گل میخ