خرید چهارچوب درب

چارچوب جزئی مهم از درب است و محل اتصال درب و یا پنجره می باشد.

چهارچوب درب انواع مختلفی دارد که هر کدام با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی، انتخاب و نصب می شوند و هر نوع از چهارچوب ها کاربرد و ویژگی های خاص خود را دارند.

انواع چهارچوب درب

به طور کلی چهارچوب‌ ها به دو نوع فلزی و چوبی تقسیم می‌ شوند و هر کدام نیز برای نصب بر روی یک نوع درب مناسب هستند. به عنوان مثال درب ‌های ضد سرقت بهتر است روی چهارچوب‌ های فلزی ساخته شوند اما درب ‌های داخلی را می ‌توان روی چهارچوب چوبی نصب کرد.

چهارچوب درب فلزی

چهارچوب درب فلزی، یکی از انواع چهارچوب درب است که انواع مختلفی دارند و هر کدام با توجه به نوع دربی که قرار است بر روی آن ها نصب شود، متفاوت هستند. در هنگام خرید چهارچوب درب فلزی، حتما جنس آن را خوب بررسی کنید. چون این چهارچوب ها، باید با توجه به نوع و محل استفاده انتخاب و خریداری شوند. معمولا برای چهارچوب درب سرویس بهداشتی و یا درب ضد سرقت از انواع چهارچوب های درب فلزی استفاده می نمایند.

شرکت پلیمر درب گل میخ چهارچوب های فلزی را به صورت خام، یا با رنگ کوره ای یا با ضدزنگ غرقی اخرایی تولید و عرضه می نماید.

عرض چهارچوب ها 70، 80، 90 و 97 با ارتفاع 218 می باشد.

انواع چهارچوب فلزی

  • چهارچوب ساده : همان طور که از نامش مشخص است؛ این چهارچوب به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده و معمولا در مدل های درب های قدیمی استفاده می شود و از امنیت و مقاومت چندانی برخوردار نیست.
  • چهارچوب فرانسوی : یک از محبوب ترین و پر مصرف ترین انواع چهارچوب فلزی، چهارچوب فرانسوی است. ضخامت این چهارچوب معمولا ۲ تا ۲.۵ میلی متر بوده و در طول ۶ متر تولید و عرضه می شود. این پروفیل برای درب اصلی و درب اتاق بیشترین کاربرد را دارد.
  • چهارچوب مکزیکی: چهارچوب مکزیکی قابلیت ساخت در سایزهای مختلف در مرحله خم کاری ورق را بنا به خواست مشتری دارند. کاربرد چهارچوب مکزیکی فلزی علاوه بر درب ورودی، به عنوان فریم پنجره های pvc نیز استفاده می شود.

مزایای چهارچوب های درب فلزی

دوام و ماندگاری بالا، مقاومت در برابر حشرات از ویژگی های چهارچوب های فلزی هستند.

خاصیت طرح و رنگ پذیری چهارچوب فلزی یکی دیگر از دلایل موفقیت این نوع به شمار می رود.

چهارچوب درب چوبی

چهارچوب های درب چوبی اخیراً، بسیار مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است.

این چهارچوب ها را می توان با استفاده از ابزار های جدید و طبق سلیقه مشتریان طراحی نموده و ساخت.

شما عزیزان می توانید چهارچوب درب چوبی را در طرح های دلخواه به شرکت گل میخ سفارش دهید تا با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب برایتان تولید شود.

مزایای چهارچوب درب چوبی

انواع چهارچوب درب اتاق با جنس چوب، به جز زیبایی، دارای ویژگی هایی مانند رنگ پذیری، نصب آسان و بدون نیاز به تخریب و هماهنگی با ساختار درب است و وزن سبکی دارند. اما این چهارچوب ها، مقاومت پایین تری نسبت به چهارچوب های فلزی دارند.

 چهارچوب درب  pvc 

چهار چوب های  PVC، از جدید ترین نوع چهار چوب ها هستند که ویژگی های منحصر به فردی دارند.

در ساخت چهارچوب های  PVC، از مواد پلیمری استفاده می شود که از این چهارچوب ها، در پروژه های جدید ساختمانی، هم برای سرویس بهداشتی و هم برای درب های اتاق استفاده می شود.

چهارچوب پی وی سی در دو رنگ طوسی و سفید تولید می شود که البته از ویژگی های دیگر این چهارچوب قابلیت رنگ پذیری آن است.

مزایای چهارچوب درب  PVC

چهارچوب های درب  PVC کاملا ضد آب  با عمر بالا هستند و در برابر حشرات موذی و رطوبت مقاومت خوبی دارند. نصب آسان و بدون نیاز به تخریب، طراحی زیبا و وزن پایین از دیگر ویژگی های این چهارچوب می باشد. اما با تمام این ویژگی ها، این چهارچوب ها، مقاومت پایین تری نسبت به چهارچوب های چوبی دارند اما دارای قیمت بالایی هستند.

چهارچوب درب ضد سرقت

به طور کلی معمولا برای درب ضد سرقت و درب داخلی از فریم های فلزی با ضخامت های مختلف استفاده می شود به این دلیل که این نوع چهارچوب ها در برابر ضربه مقاوم می باشد. همچنین عرض فریم با توجه به ضخامت دیوار ساختمان متفاوت است.

انواع رنگ چهارچوب درب

شرکت پلیمر درب گل میخ امکان تولید چهارچوب در رنگ های سفارشی را دارد و باید توجه داشته باشید که نحوه رنگ آمیزی چهارچوب ها مهم ترین عامل در انتخاب یک چهارچوب با کیفیت است. به طور کلی انتخاب رنگ کوره ای بهترین انتخاب است زیرا تداوم و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر روش های رنگ آمیزی دارد .

خرید چهارچوب درب

از جمله خدمات شرکت پلیمر درب گل میخ ساخت و تولید انواع چهارچوب در سایز و ابعاد مختلف می باشد.

همچنین می توانید چهار چوب های آماده با سایز مناسب را خریداری نمایید.

شما می توانید جهت سفارش چهارچوب مورد نظر خود با قیمتی مناسب و در ابعاد و جنس دلخواه با کارشناسان شرکت پلیمر درب گل میخ در ارتباط باشید.

تلفن تماس:

آدرس سایت:

polydoor.ir

آدرس کارخانه:

مازندران، بابل، کیلومتر 10 زرگرشهر، شهرک صنعتی لاله آباد

صفحه اینستاگرام:

charchobdarb

صفحه آپارات:

golmikhdoor

منبع: شرکت پلیمر درب گل میخ